Online je zwemzaken regelen

Onze nieuwe reserveringssysteem is online. Let op! Je kunt alleen een account aanmaken als je een mail van ons hierover hebt gehad. Dit geldt voor alle deelnemers aan onze zwemactiviteiten, uitgezonderd van zwemles. Die deelnemers of de ouders daarvan worden op een later moment geïnformeerd over hoe een account aan te maken op www.mijn.sportbedrijf.nl. Heb je wel een abonnement of badenkaart bij ons, maar geen e-mail gekregen. Mail dan jouw voornaam, achternaam, e-mailadres en het soort abonnement dat jij hebt naar info@sportbedrijf.nl. Wij helpen je vanuit daar dan graag verder. 

Sportbedrijf Lelystad biedt jou de mogelijkheid om via internet al jouw zwemzaken online te regelen. Zo koop je gemakkelijk jouw ticket of abonnement voor één van onze leuke zwemactiviteiten, geef je je eenvoudig op voor zwemles en verleng je met een paar klikken op de muis je abonnement. Hoe je dat doet lees je hieronder. Kom je er desondanks toch niet uit, dan staat misschien de oplossing wel bij de ‘Veelgestelde Vragen’ die ook op deze pagina te vinden zijn. Daar staat ook meer informatie over squash tussen.

Direct inloggen in ons systeem? Ga naar www.mijn.sportbedrijf.nl.

Een los kaartje kopen en reserveren voor een zwemactiviteit of squash                           

  • Ga naar mijn.sportbedrijf.nl.
  • Log in. (Wanneer je nog geen account hebt, maak je er één aan via ‘Aanmelden als een nieuwe gebruiker’.) Je kunt ook zonder account een kaartje kopen.
  • Bovenin kies je voor ‘Tickets en Reserveren’ of voor ‘squash’.
  • Kies de activiteit die je wil gaan doen.
  • Selecteer het tijdstip.
  • Kies bij een zwemactiviteit hoeveel kaartjes je wil bestellen.
  • Klik op ‘voeg toe aan winkelwagen’ of bij squash op ‘VOLGENDE’.
  • Klaar? Klik dan op ‘DOORGAAN’, bij squash op ‘IN WINKELWAGEN’ en daarna op ‘DOORGAAN’.
  • Mocht je zonder een account een kaartje kopen, dan vul je nu je jouw gegevens in.
  • Controleer je gegevens en als alles klopt klik je op: ‘BESTELLING PLAATSEN’, bij ‘Squash’ vul je ook je gegevens in en ga je akkoord met de ‘algemene voorwaarden’ . Door op ‘VOLGENDE’  te klikken kom je op de pagina om af te rekenen. Let op! Het is helaas niet mogelijk om na het aanschaffen van  je kaartje je geld terug te krijgen. Omzetten naar een andere datum kan wel.  Dat doe je via ‘mijn profiel’. Lees hier meer over hieronder bij de ‘Veelgestelde vragen’. 
  • Kies tot slot de betaalmethode en reken af.
  • Je ontvangt de bevestiging en het kaartje gelijk in je mail. Als je een account hebt gebruikt, dan kan je het kaartje ook terugvinden door bij Mijn profiel, rechts bovenin, te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op die pagina kies je vervolgens voor ‘Mijn activiteiten’. Je kunt hier ook de datum van je kaartje wijzigen. Let op! Neem jouw e-ticket mee naar het zwembad, want die heb je nodig om door de toegangspoortjes te kunnen. 

Een abonnement/badenkaart bestellen

  • Ga naar mijn.sportbedrijf.nl.
  • Log in. (Wanneer je nog geen account hebt, maak je er één aan via ‘Aanmelden als een nieuwe gebruiker’.) Om een abonnement aan te kunnen schaffen moet je ingelogd zijn.
  • Rechts bovenin kies je voor Abonnement.
  • Kies jouw abonnement uit.
  • Klik daarna op ‘VOLTOOIEN’.
  • Klik vervolgens op de knop ‘IN WINKELWAGEN’ om je bestelling te plaatsen.
  • Geef nu aan per wanneer je wil dat jouw abonnement ingaat (datum eerste deelname aan de activiteit) en klik op ‘VOLGENDE’.
  • In het incassoverzicht zie je links jouw eerste termijnbedrag. Deze wijkt af van het reguliere tarief, omdat wij altijd rond de 1ste van de maand incasseren. Rechts zie je het vaste maandelijkse bedrag met de volgende incassodatum. Klik op ‘VOLGENDE’ om verder te gaan.
  • Vul uw bankgegevens in en vergeet niet een vinkje te zetten bij de bevestiging. Klik daarna op ‘IN WINKELWAGEN’. Je vindt allereerst een overzicht van hetgeen je besteld hebt en daarbij jouw eerste termijnbedrag. Als het klopt klik je op ‘DOORGAAN’.
  • In het volgende scherm staan al jouw persoonlijke gegevens. Controleer deze, voordat je op ‘VOLGENDE’ klikt.
  • Je ziet een samenvatting van jouw bestelling. Controleer nog eenmaal en klik vervolgens op ‘BESTELLING PLAATSEN’
  • Je kunt via ‘Betalen via Enviso Pay’ ervoor kiezen om het eenmalige bedrag via iDeal of credit card te betalen. Het reguliere abonnementsgeld wordt geïncasseerd.
  • Na de aanschaf ligt de klantenpas voor je klaar bij de Receptie.

Opgeven voor zwemles

  • Ga naar mijn.sportbedrijf.nl.
  • Log jezelf of jouw kind in. (Wanneer je nog geen account hebt, maak je er één aan via ‘Aanmelden als een nieuwe gebruiker’. Voor kinderen kun je een gebruikersnaam invullen in plaats van een e-mail adres) Om jezelf of jouw kind aan te melden voor zwemles moet je ingelogd zijn.
  • Rechts bovenin kies je voor Zwemles.
  • Lees rustig de informatie door over onze zwemlessen en eventueel kun je op deze pagina nog extra informatie downloaden.
  • Selecteer degene in jouw gezin die je wilt opgeven voor zwemles.
  • Je geeft vervolgens aan op elke wachtlijst jij of je kind geplaatst wilt worden. Let op! De aanmeldkosten zijn € 15,- en kun je op een later moment niet terugkrijgen, wanneer je bijvoorbeeld besluit om van de zwemlessen af te zien.
  • Kies daarna de dag en het tijdstip waarop je les wilt. Dat doe je door de lesgroep te selecteren en dan op het pijltje naar rechts te klikken. Jouw gekozen lesgroep verschijnt dan in het rechter tekstvak. Je kunt meerdere lesgroepen selecteren, degene die bovenaan staat heeft jouw eerste voorkeur. Als je klaar bent, klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’.
  • In het volgende scherm zie je een overzicht van jouw gekozen groepen en kun je eventueel nog opmerkingen plaatsen. Klik op de groene knop ‘BEVESTIGEN’ om verder te gaan.
  • Je komt vervolgens in je winkelwagen terecht. Daar zie je een overzicht van jouw bestellingen. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om naar ‘Afrekenen’ te gaan.
  • Klik tot slot op ‘Betalen via Enviso Pay’. Je kunt dan kiezen om het eenmalige bedrag voor de wachtlijst via iDeal of creditcard te betalen. Wanneer jij of je kind deelneemt aan zwemles wordt het lesgeld rond de 1e van de maand geïncasseerd.
  • Nadat je het abonnement hebt afgesloten ligt er een klantenpas klaar voor jou of je kind bij onze receptie. Deze pas heb je nodig om door de toegangspoortjes te kunnen.

 

Inloggen/aanmelden op mijn.sportbedrijf.nl

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en vul onder ‘Inloggen’ je gebruikersnaam en je wachtwoord in. Klik daarna op de groene knop ‘INLOGGEN’. Als je wil dat jouw computer jouw gebruikersnaam en wachtwoord onthoudt, zet dan het vinkje aan bij ‘Onthoud mij op deze computer’.

Klik rechts bovenin in de groene balk op ‘Uitloggen’.

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en klik onder de groene knop ‘INLOGGEN’ op ‘Wachtwoord vergeten’. Vul je gebruikersnaam of e-mailadres in en klik op de groene knop ‘VERZENDEN’. Je ontvangt per e-mail jouw wachtwoord.

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en klik onder de groene knop ‘INLOGGEN’ op ‘Aanmelden als nieuwe gebruiker’. Stel vervolgens je gebruikersnaam en je wachtwoord in. Je wachtwoord voer je daarna ter bevestiging nogmaals in. Vervolgens vul je je persoonsgegevens en je bankgegevens in. De BIC Code is per bank verschillend en staat vermeld op je pinpas. Klik daarna op de groene knop ‘VOLGENDE’. Als laatste kan je eventueel nog een profielfoto toevoegen en aangeven dat je onze maandelijkse nieuwsbrief wil ontvangen. Voordat je op de groene knop ‘INSCHRIJVEN’ kan klikken, moet je nog wel even het vinkje aanzetten bij de algemene voorwaarden.

Nadat je ingelogd bent op mijn.sportbedrijf.nl klik je rechts bovenin in de groene balk op ‘Mijn profiel’. Kies in het menu voor ‘Mijn gegevens’. Vergeet na het aanpassen niet op de groene knop ‘OPSLAAN’ te klikken.

Het klokje in de groene balk geeft aan of er berichten voor je zijn. Klik erop om een overzicht te krijgen. Je kunt jouw meldingen ook terugzien onder ‘Mijn Profiel’, dan ‘Mijn aankopen’ en tot slot ‘Mijn meldingen’.

Tickets & Reserveren op mijn.sportbedrijf.nl

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’.  Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’. Je kunt na de aankoop geen geld terugkrijgen. Wel kun je de datum van je kaartje verplaatsen.

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je mijn. sportbedrijf.nl door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Nadat je ingelogd bent op mijn.sportbedrijf.nl, ga je bij ‘Mijn profiel’ naar ‘Mijn aankopen’. Op die pagina ga je naar ‘Mijn activiteiten’.

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Je kunt jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je door op mijn.sportbedrijf.nl bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen. Als je weer teruggaat naar ‘Mijn activiteiten’ zie je jouw ticket met de nieuwe datum.

Ja, je hebt altijd een e-ticket nodig om door de toegangspoortjes te kunnen. Alleen zo kunnen wij bijhouden hoeveel bezoekers er in het zwembad zijn. Heb je je e-ticket niet uitgeprint, dan kun je hem ook op je telefoon openen. Hou je telefoon vervolgens voor de paslezer en je kunt naar binnen. Mocht je ook je telefoon niet bij je hebben en ben je abonnementhouder, dan kun je met je klantenpas via de receptie naar binnen. Je staat dan mogelijk wel in een rij.

Abonnementen op mijn.sportbedrijf.nl

Log in op mijn.sportbedrijf.nl en klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Tickets & Reserveren’. Kies in het activiteitenmenu voor de activiteit in combinatie met het woord ‘abonnementhouder’ waar jij een abonnement voor hebt. Kies de datum waarop je wil deelnemen. Daarna kies je voor hoeveel abonnementhouders je wil reserveren. Klik na het invullen van je persoonlijke gegevens op de groene knop ‘Valideren’.

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Log in op mijn.sportbedrijf.nl en klik op ‘Mijn profiel’ rechts bovenin. Kies vervolgens voor ‘Mijn aankopen’. Kies op die pagina tot slot voor ‘Mijn activiteiten’.

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Nadat je bent ingelogd kies je rechts bovenin onder de groene balk voor ‘Abonnement’. Heb je nog geen account, registreer je dan eerst. Onderin kies je voor één van de abonnementen. Tip: je kunt bij de zoekbalk de naam van jouw gewenste activiteit invullen om jouw abonnement sneller te vinden. Klik daarna op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’. Je ziet een totaaloverzicht van jouw bestelling. Als alles klopt klik je op ‘DOORGAAN’ en op de volgende pagina op ‘KLAAR’. Het abonnement/de badenkaart wordt gekoppeld aan jou account, vervolg door op ‘ÍN WINKELWAGEN’ te klikken. Je komt in het betalingsoverzicht terecht. Klik op ‘DOORGAAN’ om af te rekenen. Je kunt nu kiezen of je via iDEAL of met Credit Card wil betalen.  Je krijgt na het bestellen een bevestiging in je mail. Je kunt je abonnement/badenkaart ook terugvinden op jouw account. Ga daarvoor rechts bovenin naar ‘Mijn profiel’ en kies daar voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina selecteer je ‘Mijn abonnementen’.

Het annuleren van een reservering in combinatie met een badenkaart/reservering  is niet mogelijk.

Kies bij ‘Mijn profiel’ voor ‘Mijn aankopen’. Daarna ga ja naar ‘Mijn abonnementen’. Daar klik je op de knop ‘Verlengen’.

Nee dat kan niet. Je kan alleen met een e-ticket door de toegangspoortjes. Alleen zo kunnen wij bijhouden hoeveel bezoekers er in het zwembad zijn. Heb je je e-ticket niet uitgeprint, dan kun je hem ook op je telefoon openen. Hou je telefoon vervolgens voor de paslezer en je kunt naar binnen. Mocht je ook je telefoon niet bij je houden, dan kun je met je klantenpas via de receptie naar binnen. Je staat dan mogelijk wel in een rij.

Zwemles op mijn.sportbedrijf.nl

Ga op de pagina mijn.sportbedrijf.nl naar ‘Zwemles’. Deze knop vind je rechts bovenin onder de groene balk. Op de zwemlespagina kun je je aanmelden voor een wachtlijst door op de groene knop te klikken. Selecteer vervolgens voor welke wachtlijst je je wilt aanmelden. Kies daarna de dag(en) waarvoor je je wilt aanmelden. Dat doe je door eerst op het gewenste moment te klikken en daarna op het pijltje. Je kunt meerdere dagen selecteren. Zet de dag met de hoogste voorkeur bovenaan. Je kunt wisselen met de pijltjes aan de rechterkant. Klik daarna op groene knop ‘VOLGENDE’. Je kunt hierna eventueel nog opmerkingen plaatsen. Klik tot slot op de groene knop ‘BEVESTIGEN’.

Via mijn.sportbedrijf.nl blijf je op de hoogte van jouw zwemlesvorderingen of die van jouw kind(eren). Log in en klik onder de groene balk op ‘Zwemles’. Op deze pagina bekijk je het leerlingvolgsysteem.

Log in op mijn.sportbedrijf.nl. Klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Zwemles’. Klik daarna onder de groene knop ‘Aanmelden voor wachtlijst’ op ‘Afmelden uit lesgroepdag’. Daarna vul je de gegevens in het formulier in en klik je op de groene knop ‘AFMELDEN’.

Login op de webshop. Ga rechts bovenin naar mijn ‘Mijn profiel’ en kik op ‘Relaties’. Druk vervolgens op de groene knop ‘RELATIE TOEVOEGEN’ en kies voor ‘Gezin’ (kind) en klik op ‘BEVESTIGEN’. Vul de lege velden in. Bij ‘Bevestig wachtwoord’ vul je je huidige wachtwoord in. Klik daarna op groene knop ‘TOEVOEGEN’. Ga vervolgens naar ‘Zwemles’ rechts bovenin. Klik op het nieuwe gezinslid. Daarna kun je hem of haar via de groene knop ‘AANMELDEN VOOR WACHTLIJST’ aanmelden voor zwemles.

Squash op mijn.sportbedrijf.nl

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en log in. Je kunt namelijk alleen een abonnement aanschaffen via een account. Heb je nog geen account dan registreer je je eerst. Druk daarna rechts bovenin op ‘Abonnement’. Kies jouw abonnement uit. Neem vervolgens aan de linkerkant de informatie over het abonnement door, kies hoeveel abonnementen je wilt aanschaffen en klik vervolgens op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’. Op de volgende pagina zie je de prijs van het abonnement. Klik op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’ om door te gaan. Selecteer vervolgens de datum waarop jouw abonnement in moet gaan en klik op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je ziet links wat je voor de eerste maand kwijt bent en rechts je reguliere kosten per maand. Klik opnieuw op ‘VOLGENDE’. Controleer op de volgende pagina jouw bankgegevens, zet daarna een vinkje bij ‘ik bevestig hierbij…’ en klik op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’. Je ziet nu een overzicht van wat je in totaal kwijt bent voor de eerste periode inclusief administratiekosten. Klik op ‘DOORGAAN’ om verder te gaan. Je komt in het betaal menu uit. Hier kun je kiezen om te betalen via iDeal of met credit card (beide via ‘ONLINE BETALEN MET ENVISO PAY) of per automatische incasso. Wanneer je het abonnement hebt aangeschaft krijg je gelijk een bevestiging in jouw mail.

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en log in. Je kunt namelijk gemakkelijker een kaartje kopen/reserveren via een account. Heb je nog geen account dan registreer je je eerst. Druk daarna rechts bovenin op ‘Squash’. Kies een ‘los bezoek’ uit. Selecteer vervolgens in de tabel de gewenste baan en het tijdstip waarop je wilt squashen. Klik op het begin tijdstip en hou je muis ingedrukt terwijl je naar rechts sleept. Op deze manier verruim de speeltijd telkens met een kwartier. Laat de muis los op het moment dat je je gewenste speelduur hebt bereikt. Klik daarna op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je ziet vervolgens een overzicht van wat je besteld hebt. Klik op VOLGENDE om verder te gaan. Op de volgende pagina zie je het bedrag dat je moet betalen. Klik op de groene knop ‘IN WINKELWAGEN’. Je komt in je winkelwagen terecht. Als alles klopt klik je op de groene knop ‘DOORGAAN’. Als je niet bent ingelogd, kan je je kaartje kopen als ‘GAST’. Vul daarvoor de gevraagde gegevens in, zet het vinkje aan bij algemene voorwaarden en klik op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in het betaalmenu. Klik op ‘meer’ als je wilt betalen via iDEAL. Je ontvangt een bevestiging in je mail. Heb je gereserveerd met een account, dan kan je de reservering ook terugvinden door bij ‘Mijn profiel’ op ‘Mijn aankopen te klikken. In dat menu kies je vervolgens voor ‘Mijn Zaalreserveringen’. Het is niet mogelijk om je reservering te annuleren, maar wel kun je deze omzetten naar een andere datum. Dat laatste doe je via ‘Mijn profiel’. Ga daar naar ‘Mijn aankopen’ en kies voor ‘Mijn activiteiten’. Let op! Je ontvangt geen bevestiging per e-mail van jouw verplaatsing. Je eerste ticket blijft geld. Om de verplaatsing terug te zien ga je weer naar ‘Mijn profiel’. Mocht je verhinderd zijn dan vragen wij je vriendelijk dit te melden via een e-mail naar: kerngezond@sportbedrijf.nl. Op deze manier kunnen wij de gereserveerde baan vrijmaken voor andere bezoekers.

Ga naar mijn.sportbedrijf.nl en login als je een abonnement hebt. Als abonnementhouder is het namelijk een stuk handiger om ingelogd te zijn tijdens het reserveren. Heb je nog geen account registreer jezelf dan eerst. klik je op Squash rechts bovenin. Selecteer allereerst bij ‘Activiteit’ wat je wil gaan doen en kies daarna een datum om de beschikbaarheid op die dag te bekijken. Klik daarna op de groene knop ‘Zoeken’. In de tabel kun je jouw gewenste baan en tijdstip reserveren. Als je de muis ingedrukt houdt en beweegt vergroot je de duur per 15 minuten. Klik vervolgens op de groen knop ‘VOLGENDE’. Je ziet een overzicht van jouw reservering. Je kunt hier eventueel de tijden nog aanpassen. Als alles klopt, klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Daarna bevestig je je reservering.  Je ontvangt een bevestiging van die reservering in je mail. Je kunt deze ook terugvinden door bij ‘Mijn profiel’ op ‘Mijn aankopen’ te klikken. Daar vind je de reservering dan terug bij ‘Mijn zaalreserveringen‘.