Sportclubs bijgepraat over Clubbase, ledenbinding én ledenbehoud en de Nationale Sportweek
Sportbedrijf Lelystad heeft op dinsdag 29 juni de sportaanbieders van Lelystad geïnformeerd over Clubbase, ledenbinding én ledenbehoud en de Nationale Sportweek.
Aanbod aanmaken (Clubbase)
Tijdens het eerste gedeelte van de online bijeenkomst zijn sportaanbieders meegenomen in de ontwikkelingen van Clubbase. Jolijn van Valkengoed, coördinator Communicatie & Marketing en Jorden Kallenbach, stagiair Communicatie en Marketing, hebben de Lelystadse sportaanbieders verteld over hoe ze hun aanbod straks kunnen uploaden. Alle sportaanbieders krijgen een eigen clubprofiel, gefaciliteerd door Sportbedrijf Lelystad. Met het clubprofiel kunnen de sportaanbieders zelf hun aanbod online zetten met een doorverwijzing naar hun eigen website.
Ledenbinding en ledenbehoud
Na een korte pauze heeft Hans van Egdom van Back2Basics een inspirerende presentatie gegeven over hoe sportaanbieders leden kunnen behouden en nieuwe leden aan hun sportclub kunnen binden. Dit ondersteunt de Lelystadse sportaanbieder om straks in september tijdens de Nationale Sportweek nieuwe leden aan de club te binden én de sportclubs in de toekomst aantrekkelijk te houden.
Nationale Sportweek
Tot slot heeft Timo Hoenderboom, projectleider van de Nationale Sportweek in Lelystad, de aanwezigen geïnformeerd over de voortgang van dit evenement, de planning ervan en de mogelijkheden om deel te nemen.
Aanvullende informatie per mail
Per mail krijgen de sportaanbieders nog een informatiebericht. Hieronder kun je de presentaties van de afgelopen bijeenkomst downloaden: