Voor bezoekers zonder een abonnement of badenkaart
- Log in via de groene button ‘Inloggen’.
- Kies voor ‘nieuwe reservering’.
- Kies de activiteit.
- Kies in de kalender de gewenste datum.
- Kies de gewenste tijd (groen = vrij, rood = bezet).
- Klik op ‘reserveren’.
- Kies ‘selecteer betalingsmethode’.
- Kies ‘Ideal’ en ga akkoord met de algemene voorwaarden.
- Klik tot slot op ‘afrekenen’ en je kunt je eigen bank kiezen om te betalen.
Je ontvangt een bevestiging van jouw reservering per e-mail met een ticket. Bij aankomst in De Koploper scan je deze bij het tourniquet (print/telefoon).
Als je je inloggegevens vergeten bent ga je naar ‘Inloggen’, vul je je gebruikersnaam in en druk je op ‘wachtwoord vergeten’.
Voor bezoekers met een abonnement of badenkaart
- Log in via de groene button ‘Inloggen’.
- Kies voor ‘nieuwe reservering’.
- Kies de activiteit.
- Kies in de kalender de gewenste datum.
- Kies de gewenste tijd (groen = vrij, rood = bezet).
- Klik op ‘reserveren’.
- Kies ‘selecteer betalingsmethode’.
- Kies ‘Betaling via abonnement/badenkaart/lidmaatschap’ en ga akkoord met de algemene voorwaarden.
- Klik tot slot op ‘afrekenen’ (je hoeft niks af te rekenen).
Je ontvangt een bevestiging van jouw reservering per e-mail. Bij aankomst in De Koploper scan je jouw klantenpas bij het tourniquet.
Heb je een lidmaatschap, maar nog nooit ingelogd in jouw Sportbedrijf-account? Stuur dan een e-mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl. Wij versturen je uiterlijk binnen 2 werkdagen per e-mail een activatielink toe. Let op! Registreer zelf niet, want dan wordt jouw lidmaatschap niet aan jouw klantgegevens gekoppeld in ons systeem.