Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen zwemles

Zwemles voor kinderen

We streven ernaar geen wachtlijst te hebben voor de zwemlessen. Bij een bepaalde voorkeur voor een dag/tijd kan het wel voorkomen dat we jouw kind op een wachtlijst moeten plaatsen.

Op officiële feestdagen en tijdens de schoolvakanties komen de zwemlessen te vervallen. Bij de bepaling van het lesgeld is hiermee rekening gehouden. Kijk voor het overzicht van de schoolvakanties op de pagina gewijzigde openingstijden.

Log in op mijn.sportbedrijf.nl. Klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Zwemles’. Klik daarna onder de groene knop ‘Aanmelden voor wachtlijst’ op ‘Afmelden uit lesgroepdag’. Daarna vul je de gegevens in het formulier in en klikt u op de groene knop ‘AFMELDEN’.

Ga op de pagina mijn.sportbedrijf.nl naar ‘Zwemles’. Deze knop vind je rechts bovenin onder de groene balk. Op de zwemlespagina kun je jouw kind aanmelden voor een wachtlijst.

Login op de webshop. Ga rechts bovenin naar mijn ‘Mijn profiel’ en kik op ‘Relaties’. Druk vervolgens op de groene knop ‘RELATIE TOEVOEGEN’ en kies voor ‘Gezin’ (kind) en klik op ‘BEVESTIGEN’. Vul de lege velden in. Bij ‘Bevestig wachtwoord’ vul je jouw huidige wachtwoord in. Klik daarna op groene knop ‘TOEVOEGEN’. Ga vervolgens naar ‘Zwemles’ rechts bovenin. Klik op het nieuwe gezinslid. Daarna kunt je hem of haar via de groene knop ‘AANMELDEN VOOR WACHTLIJST’ aanmelden voor zwemles.

Mocht je bij ons in Sportcentrum De Koploper geconfronteerd worden met grensoverschrijdend gedrag, dan kun je hiervan een melding maken bij  Centrum Veilige Sport Nederland. Bij grensoverschrijdend gedrag in deze context kun je bijvoorbeeld denken aan seksuele intimidatie, matchfixing en doping in de sport.