Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over De Koploper, een activiteit of onze lidmaatschappen? Klik dan hieronder op een thema om de veelgestelde vragen met antwoorden te bekijken. Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan ons digitale contactformulier in.

Algemene vragen

Als je jouw klantenpas bent verloren, vragen wij je bij de receptie in Sportcentrum De Koploper langs te komen. De verloren klantenpas wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe pas. Er wordt € 7,50 administratiekosten in rekening gebracht.

Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 48 uur) met Sportbedrijf Lelystad op telefoonnummer (0320) 285 385 of mail naar info@sportbedrijf.nl. Geef een goede omschrijving van jouw verloren spullen en onze medewerkers gaan voor je op zoek!

Ja, dat mag. Kinderwagens, rollators en krukken zijn welkom in Sportcentrum De Koploper om onveilige situaties te voorkomen. Voor de hygiëne hebben we extra maatregelen genomen, zoals een borstelmat en droogloopmat bij de entree.

We blazen lucht met de juiste temperatuur van boven de zwemzalen in en zuigen beneden weer lucht af. Hierdoor ontstaat een optimale luchtcirculatie en een comfortabel klimaat voor de zwemmers. Helaas is de temperatuur voor de kijkers op de zwembadtribune minder comfortabel. De tribune ligt ten opzichte van de circulatie niet helemaal op een ideale plek, waardoor deze lucht niet goed ververst. Dit probleem is helaas moeilijk op te lossen, want als de luchtcirculatie aangepast zou worden, dan gaat dit juist weer ten koste van het optimale klimaat voor de zwemmers.

Tip: pas je kleding aan op de warmte en drink genoeg water.

Dit heeft drie oorzaken:

1.Het eerste, voorste deel van de kleedruimten heeft meer last van tocht door de schuifdeur, die een groot deel van de dag openstaat. Hierdoor is er een trek van lucht richting de centrale hal. Trek, ook al is dit met warme lucht, geeft altijd een lagere gevoelstemperatuur. En dit wordt versterkt als je huid nat is van het zwemmen.
2.Het tweede (achterste) deel van de kleedruimten is minder vochtig. Dit deel wordt namelijk extra belucht en ontlucht vanwege eerdere verbouwingen in deze ruimte.
3.Beide delen worden anders gebruikt. Denk hierbij aan het type bezoekers, het aantal bezoekers, de douchefrequentie en de schoonmaakfrequentie. Ook hierdoor kun je als gebruiker van de ruimte verschillen ervaren. Uit metingen is gebleken dat de temperatuur en luchtvochtigheid wel redelijk constant zijn in beide delen.

Tip: gebruik de kleedruimtes in het achterste deel, deze zijn comfortabeler.

Sportbedrijf Lelystad informeert jullie graag over onze projecten en activiteiten. Maandelijks versturen wij een digitale nieuwsbrief, zodat je altijd up-to-date bent. Op onze homepage kun je je hiervoor aanmelden. Je krijgt dan een mailtje waarin gevraagd wordt je aanmelding te bevestigen. Daarnaast zijn wij actief op de sociale media kanalen Facebook , Twitter , Instagram en LinkedIn. Volg ons op één of op al deze platforms en je blijft optimaal op de hoogte.

Alleen samen houden we het coronavirus buiten de deur. Daarom zijn er regels en richtlijnen opgesteld, om het zwembad coronaproof te houden.

Algemene regels

  • Houd 1,5 meter afstand.
  • Hoest en nies in de binnenkant van je elleboog.
  • Schud geen handen.
  • Was vaak handen.
  • Vermijd het aanraken van je gezicht.
  • Vanaf 13 jaar houd je 1,5 meter afstand.

Voor en na je naar het zwembad gaat

  • Ga thuis naar het toilet (voor hoge nood is een enkele toiletruimte open).
  • Douche thuis, zowel voor als na het zwemmen.
  • Trek thuis je zwemkleding aan.
  • Kom niet eerder dan 10 minuten voor de zwemactiviteit aan bij Sportcentrum De Koploper.
  • Kom alleen of enkel met personen uit jouw huishouden.
  • Kom te voet, met de fiets of auto. Vermijd als het kan het openbaar vervoer.

In het zwembad 

  • Desinfecteer je handen bij binnenkomst.
  • Betaal contactloos met pin/mobiel.
  • Ga direct naar huis wanneer je tijdens je bezoek aan De Koploper klachten krijgt, zoals: neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Gebruik een eigen bidon.
  • Gebruik van een handdoek is verplicht.
  • Gebruik alleen eigen materiaal, zoals een duikbril.
  • Beperk de aanraking met deuren en bankjes tot het noodzakelijke minimum.
  • Verlaat direct na het zwemmen de accommodatie volgens de aangegeven route naar de uitgang.

Wanneer stel je je bezoek aan ons zwembad uit? 

  • Als jijzelf of iemand in jouw huishouden positief getest is op het coronavirus. Of als je contact hebt gehad met een positief getest persoon.
  • Als je klachten hebt, zoals neusverkoudheid, hoesten, benauwdheid of koorts.
  • Als een gezinslid koorts heeft.

Recreatief zwemmen

Kinderen jonger dan 7 jaar en kinderen zonder zwemdiploma hebben alleen toegang onder begeleiding van een volwassene, met een maximum van 2 kinderen per volwassene.

De buiten waterspeeltuin is geopend vanaf zondag 14 juni. Het kinderbadje blijft gesloten bij temperaturen onder de 20 graden. Alle speelelementen en de familieglijbaan zijn dan wel toegankelijk.  Het buitenterrein is bij onstuimig weer, zoals storm en onweer, gesloten. De buiten waterspeeltuin sluit op donderdag 1 oktober.

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Bedenk wel dat je je kaartje dan niet kan omzetten naar een andere datum. Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Met een account kun je wel je de dag van je kaartje verplaatsen. Je geld terugkrijgen is in beide gevallen niet mogelijk. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’.

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum, mits je het ticket met een account hebt gekocht. Dat doe je door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Log in op mijn.sportbedrijf.nl en klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Tickets & Reserveren’. Kies in het activiteitenmenu voor de activiteit in combinatie met het woord ‘abonnementhouder’ waar jij een abonnement voor hebt. Kies de datum waarop je wil deelnemen. Daarna kies je voor hoeveel abonnementhouders je wil reserveren. Klik na het invullen van je persoonlijke gegevens op de groene knop ‘Valideren’.

Zwemles

Wij geven deskundige zwemlessen volgens de Zwem-ABC-methode van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Hierbij worden vijf niveaugroepen doorlopen:

– Niveau 1, 2 en 3 voor diploma A (Aanleren)
– Niveau 4 voor diploma B (Basis)
– Niveau 5 voor diploma C (Compleet)

Naast het aanleren van vier zwemslagen – de enkelvoudige rugslag, de schoolslag, borstcrawl en rugcrawl – oefenen we met in het water springen, onder water zwemmen, naar de bodem zwemmen, duiken, klimmen, klauteren op een vlot en door een gatenmat zwemmen. Verder is er aandacht voor veiligheid en zwemmen met kleding aan.

Voor kinderen die het Zwem-ABC hebben afgerond, bieden wij nog een aantal diploma’s voor het verder vergroten van de zwemvaardigheid. In deze lessen leren de kinderen hoe zij zich nog beter in het water kunnen redden door middel van verschillende oefeningen met kleren aan. Ook komen de grondbeginselen aan bod van het wedstrijdzwemmen, zoals vlinderslag en de wedstrijdstart. Bij het pakket Balvaardigheid leren de kinderen met één of twee handen vangen en werpen, zwemmen met de bal en de bal op verschillende manieren op te pakken. Bij het pakket Survival oefenen we hoe je jezelf kunt redden als je onverwachts in het water terechtkomt. Ook leren we de kinderen wat ze absoluut niet moeten doen als hun vriendje in nood is. Het Zwemvaardigheidsprogramma bestaat uit Zwemvaardigheid 1, 2 en 3.

We streven ernaar geen wachtlijst te hebben voor de zwemlessen. Bij een bepaalde voorkeur voor een dag/tijd kan het voorkomen dat we jou of jouw kind wel op een wachtlijst moeten plaatsen.

In niveau 1 zitten maximaal 20 kinderen, in niveau twee 24 kinderen en in niveau drie 28 kinderen. Deze groepen staan onder de deskundige leiding en toezicht van twee zweminstructeurs. In niveau 4 en 5 wordt aan maximaal 30 kinderen tegelijk lesgegeven. In deze niveaus kan het voorkomen dat er één instructeur lesgeeft bij een groepsgrootte van maximaal 15 kinderen.

Heeft jouw kind behoefte aan extra persoonlijke aandacht of een rustigere omgeving? Wij verzorgen naast de reguliere zwemlessen, ook zwemles in kleine groepen van maximaal 3 of 5 kinderen. Het afzwemmen vindt ook plaats in een kleine groep. De lestijd en plaatsing gaan in overleg.

Iedereen die bij ons op zwemles zit mag gratis oefenen tijdens de recreatieve openingstijden.  Voor kinderen tot en met 12 jaar geldt dat dit gebeurt onder begeleiding van een betaalde volwassene.

Het is bij ons mogelijk om de zwemdiploma’s B en C in één pakket voor een vast bedrag af te nemen. Wij garanderen dat jouw kind aan het einde van het zwempakket beide diploma’s heeft behaald. Meer informatie op onze pagina over zwemles.

Op officiële feestdagen komen de zwemlessen te vervallen. Ook zijn er geen zwemlessen tijdens de zes weken zomervakantie en twee weken kerstvakantie van de basisscholen in de regio Lelystad. In de andere schoolvakanties gaan de zwemlessen wel door. Bij de bepaling van het lesgeld is hiermee rekening gehouden. Kijk voor het overzicht van de schoolvakanties op de pagina gewijzigde openingstijden.

Ja, je kunt de zwemlesdag- en tijd voor jouw zoon of dochter veranderen. Neem op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voor 12.00 uur of op woensdag voor 11.00 uur contact op met de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad op telefoonnummer 0320 285 385 of mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl.

Neem contact op met Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.  Afhankelijk van hoelang jouw kind al niet meer gezwommen heeft en waar jouw kind voor het laatst zwemles heeft gevolgd, wordt beoordeeld of voorzwemmen nodig is. Zo ja, dan maken wij een afspraak voor het voorzwemmen. In deze speciale les kijkt de zweminstructeur wat jouw kind kan en vervolgens plaatsten wij hem/haar in een passende groep. Je betaalt eenmalige kosten voor het voorzwemmen en eventuele administratiekosten.

Voor de zwemlessen betaal je vooraf en telkens aansluitend voor een maand. Dit houdt in dat wanneer jouw kind, om welke reden dan ook, afwezig is tijdens deze periode de lessen verloren gaan. Je ontvangt geen lesgeld terug. Indien jouw kind langdurig ziek is, verzoeken wij je hier direct melding van te maken. In overleg stoppen wij de betaling en plaatsen jouw kind tijdelijk terug op de wachtlijst.

Is er sprake van langdurige ziekte (langer dan twee weken), dan kunnen de lessen en de bijbehorende betaling gedurende de ziekteperiode worden stopgezet. Hiervoor geldt de volgende procedure:

  • Bij ziekte verzoeken wij je dit door te geven aan de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad. Indien de verwachting is dat jouw kind minstens 14 dagen ziek blijft, dien je dit aan te geven. Bij langdurige ziekte kan met toestemming van Sportbedrijf Lelystad het abonnement tijdelijk worden stopgezet. Dit geldt niet voor redenen van ouder(s)/verzorger(s) zoals bijvoorbeeld werk, studie of vakantie en is alleen mogelijk na het overleggen van een doktersverklaring of ander bewijs. Het stopzetten kan nooit met terugwerkende kracht plaatsvinden. Er vindt geen restitutie van lesgelden plaats.

Tijdens de kijkles, elke laatste zwemles voor een vakantie, kun je de laatste 30 minuten van de les aan het bad de vorderingen zien van jouw kind. Tevens is er gelegenheid tot het stellen van vragen aan de zwemonderwijzer. Uiteraard kun je ons ook per e-mail bereiken door jouw vraag te mailen naar klantenservice@sportbedrijf.nl. Vermeld hierbij duidelijk de naam van jouw kind en in welke lesgroep hij of zij zwemt.

Ga naar onze pagina over zwemlessen in Sportcentrum De Koploper!

Ga op de pagina mijn.sportbedrijf.nl naar ‘Zwemles’. Deze knop vind je rechts bovenin onder de groene balk. Op de zwemlespagina kun je je aanmelden voor een wachtlijst door op de groene knop te klikken. Selecteer vervolgens voor welke wachtlijst je je wilt aanmelden. Kies daarna de dag(en) waarvoor je je wilt aanmelden. Dat doe je door eerst op het gewenste moment te klikken en daarna op het pijltje. Je kunt meerdere dagen selecteren. Zet de dag met de hoogste voorkeur bovenaan. Je kunt wisselen met de pijltjes aan de rechterkant. Klik daarna op groene knop ‘VOLGENDE’. Je kunt hierna eventueel nog opmerkingen plaatsen. Klik tot slot op de groene knop ‘BEVESTIGEN’.

Lidmaatschappen

Voor de volgende doelgroepactiviteiten ga je een lidmaatschap aan:

  • Aquasporten
  • Zwemlessen
  • Zwangerschapszwemmen
  • Ouder & Kind zwemmen
  • Senioren Fit
  • Fit & Vitaal

Indien je een les verhinderd bent, kun je de les op een ander tijdstip binnen jouw betalingsperiode inhalen. Overigens mag dit ook een andere activiteit zijn binnen de door jouw gekozen doelgroepactiviteit.

Zorg dat je dit minimaal één maand voor het aflopen van de vervaldatum per e-mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl doet. Als je niet op tijd opzegt, wordt het lidmaatschap, afhankelijk van de  gekozen betalingsperiode, automatisch met nog een periode verlengd.

Nee, dit is niet mogelijk. Bij ziekte kun je, na aftrek van het eigen risico, het lidmaatschap wel tijdelijk stopzetten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.

Abonnementen

Een 10-badenabonnement is een half jaar geldig en een 25-badenabonnement is een jaar geldig.

Je kunt een 10- of 25-badenabonnement of (half)jaarabonnement niet opzeggen. Tip! Het is voor jezelf voordelig om het resterend aantal strippen op te maken.

Verhuur

Stuur een e-mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl. Vermeld in de e-mail je naam, eventueel de naam van de vereniging of recreatiegroep, het adres, het telefoonnummer, de dag en tijd van de activiteit en de accommodatie die je wilt huren.

De tarieven zijn afhankelijk van het soort gebruik: recreatief, in verenigingsverband of commercieel. Bij het maken of wijzigen van een reservering worden er administratiekosten berekend. Voor sommige accommodaties betaal je € 50,- borg voor de sleutel.

Het is mogelijk om op zaterdag of op zondag een sporthal, sportzaal of gymzaal te huren. Ga naar de pagina locatieverhuur voor meer informatie.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om gebruik te maken van alle aanwezige materialen of toestellen.

Het is mogelijk om te huren in de vakanties. Voor gymzalen betekent het dat wij voor jou een aanvraag moeten doen bij de gemeente Lelystad.

Het is mogelijk om een reservering te annuleren. Doet u dit 30 dagen vóór gebruik dan zijn hier geen kosten aan verbonden.

Vanaf maandag 17 augustus 2020 gelden er andere voorwaarden:

Seizoensgebruiker

  • Bij een minimale contractperiode van 3 maanden is annulering niet mogelijk. Binnen deze periode is 100% huur verschuldigd.
  • Er geldt een minimale opzegtermijn van 12 weken. Bij annulering buiten de opzegtermijn van 12 weken is altijd 25% huur verschuldigd over de teruggegeven uren.

Incidentele gebruiker

  • Bij 4 tot 3 weken voor de reserveringsdatum is 25% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij 3 tot 2 weken is 50% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij 2 tot 1 week is 75% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Binnen 1 week is 100% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij annulering van online gemaakte reserveringen is 100% huur verschuldigd.

Evenementen

  • 100% van het huurbedrag voor de gehuurde data.

De sporthal van Sportcentrum De Koploper kun je op doordeweekse dagen overdag huren. Voor de overige zalen kun je informeren bij de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.

Je kunt de sleutel in de week dat je de hal of zaal hebt gereserveerd, ophalen bij de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad (Sportcentrum De Koploper, Badweg 21). Dit kan tijdens de openingstijden van de klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 – 15.00 uur.

Bij particulier en recreatief gebruik dien je direct te betalen. Bij een online reservering betaal je direct via iDEAL. Houd er rekening mee bij het maken van een online reservering dat je voor gym- en sportzalen de sleutel nog moet ophalen binnen de openingstijden van de klantenservice en hier nog borg voor dient te betalen. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 – 15.00 uur.

In Sportcentrum De Koploper zijn twee vergaderruimtes te huur. Er is één vergaderruimte voor 15 personen, de andere is geschikt voor 50 personen. In Sportcomplex De Rietlanden is een verenigingenruimte voor 80 personen te huur. Ook is het mogelijk om een beamer of een flip-over te huren. Meer informatie en reserveren per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl.

Tickets & Reserveren op mijn.sportbedrijf.nl

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’. Bedenk wel dat je je kaartje dan niet kan omzetten naar een andere datum. Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Met een account kun je wel je de dag van je kaartje verplaatsen. Je geld terugkrijgen is in beide gevallen niet mogelijk. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’.

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum, mits je het ticket met een account hebt gekocht. Dat doe je door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Nadat je ingelogd bent op mijn.sportbedrijf.nl, ga je bij ‘Mijn profiel’ naar ‘Mijn aankopen’. Op die pagina ga je naar ‘Mijn activiteiten’.

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Alle sporten in Lelystad

27 - 11 - 2021

Nieuwe coronamaatregelen vanaf zondag 28 november

Laatst bijgewerkt: zondag 28 november om 20.00 uur De uitwerking van alle maatregelen is op dit moment nog niet bekend….

Lees meer
Klantensysteem 26 - 11 - 2021

Sportcentrum De Koploper verbetert met nieuw systeem de dienstverlening

Om onze online dienstverlening te verbeteren, stappen wij met ingang van woensdag 1 december 2021 over naar een nieuw systeem….

Lees meer
Vacature 25 - 11 - 2021

Vacature sporthalbeheerder

Voor de afdeling Bedrijfsvoering zijn wij op zoek naar een sporthalbeheerder voor 20 uur per week. Het gaat om een…

Lees meer
Vacature 19 - 11 - 2021

Vacature directeur-bestuurder

NV Sportbedrijf Lelystad is op zoek naar een directeur-bestuurder. De procedure is in handen van K + V.  NV Sportbedrijf…

Lees meer
Bewegen in de buitenlucht 16 - 11 - 2021

Sportbedrijf Lelystad geeft lucht om in te bewegen

Lelystad is een gloednieuw online routeplatform rijker. Op het platform kunnen Lelystedelingen inmiddels al ruim 75 routes terugvinden. Elke drie…

Lees meer
Inzamelpunt Sportspullenbank 12 - 11 - 2021

Sportspullenbank zamelt sportspullen in via inleverpunten

Lelystedelingen kunnen voortaan hun gebruikte sportkleren en sportspullen voor de Sportspullenbank inleveren via inzamelpunten in de stad. De Sportspullenbank zorgt…

Lees meer
04 - 11 - 2021

Gevolgen coronamaatregelen voor zwembad De Koploper

Laatst bijgewerkt: maandag 15 november om 14.45 uur Op vrijdag 12 november, binnen twee weken na de laatste persconferentie, vond…

Lees meer
30 - 10 - 2021

Sport en bewegen dichterbij de inwoners door nieuwe website

Om sport en bewegen zichtbaar en bereikbaar te maken voor iedereen in Lelystad introduceerde Sportbedrijf Lelystad op dinsdag 24 augustus…

Lees meer
Samen op stap 28 - 10 - 2021

519 senioren zijn Samen op Stap gegaan

Tussen 12 juli en 30 augustus hebben 519 senioren deelgenomen aan het zomerprogramma Samen op Stap. Dit programma is door…

Lees meer
Sociaal Vitaal 15 - 10 - 2021

Senioren uit de Waterwijk en Boswijk doen mee aan de Sociaal Vitaal-fitheidstest

Ruim 200 senioren hebben deelgenomen aan de fitheidstest voor het beweegprogramma Sociaal Vitaal in de Boswijk en de Waterwijk. De…

Lees meer