Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over De Koploper, een activiteit of onze lidmaatschappen? Klik dan hieronder op een thema om de veelgestelde vragen met antwoorden te bekijken. Staat jouw vraag er niet bij? Vul dan ons digitale contactformulier in.

Algemene vragen

Als je jouw klantenpas bent verloren, vragen wij je bij de receptie in Sportcentrum De Koploper langs te komen. De verloren klantenpas wordt geblokkeerd en je ontvangt een nieuwe pas. Er wordt € 7,65 administratiekosten in rekening gebracht.

Neem zo snel mogelijk contact op (het liefst binnen 48 uur) met Sportbedrijf Lelystad op telefoonnummer (0320) 285 385 of mail naar info@sportbedrijf.nl. Geef een goede omschrijving van jouw verloren spullen en onze medewerkers gaan voor je op zoek!

Ja, dat mag. Kinderwagens, rollators en krukken zijn welkom in Sportcentrum De Koploper om onveilige situaties te voorkomen. Voor de hygiëne hebben we extra maatregelen genomen, zoals een borstelmat en droogloopmat bij de entree.

We blazen lucht met de juiste temperatuur van boven de zwemzalen in en zuigen beneden weer lucht af. Hierdoor ontstaat een optimale luchtcirculatie en een comfortabel klimaat voor de zwemmers. Helaas is de temperatuur voor de kijkers op de zwembadtribune minder comfortabel. De tribune ligt ten opzichte van de circulatie niet helemaal op een ideale plek, waardoor deze lucht niet goed ververst. Dit probleem is helaas moeilijk op te lossen, want als de luchtcirculatie aangepast zou worden, dan gaat dit juist weer ten koste van het optimale klimaat voor de zwemmers.

Tip: pas je kleding aan op de warmte en drink genoeg water.

Dit heeft drie oorzaken:

1.Het eerste, voorste deel van de kleedruimten heeft meer last van tocht door de schuifdeur, die een groot deel van de dag openstaat. Hierdoor is er een trek van lucht richting de centrale hal. Trek, ook al is dit met warme lucht, geeft altijd een lagere gevoelstemperatuur. En dit wordt versterkt als je huid nat is van het zwemmen.
2.Het tweede (achterste) deel van de kleedruimten is minder vochtig. Dit deel wordt namelijk extra belucht en ontlucht vanwege eerdere verbouwingen in deze ruimte.
3.Beide delen worden anders gebruikt. Denk hierbij aan het type bezoekers, het aantal bezoekers, de douchefrequentie en de schoonmaakfrequentie. Ook hierdoor kun je als gebruiker van de ruimte verschillen ervaren. Uit metingen is gebleken dat de temperatuur en luchtvochtigheid wel redelijk constant zijn in beide delen.

Tip: gebruik de kleedruimtes in het achterste deel, deze zijn comfortabeler.

Sportbedrijf Lelystad informeert jullie graag over onze projecten en activiteiten. Maandelijks versturen wij een digitale nieuwsbrief, zodat je altijd up-to-date bent. Op onze homepage kun je je hiervoor aanmelden. Je krijgt dan een mailtje waarin gevraagd wordt je aanmelding te bevestigen. Daarnaast zijn wij actief op de sociale media kanalen Facebook , Twitter , Instagram en LinkedIn. Volg ons op één of op al deze platforms en je blijft optimaal op de hoogte.

Mocht je bij ons in Sportcentrum De Koploper geconfronteerd worden met grensoverschrijdend gedrag, dan kun je hiervan een melding maken bij  Centrum Veilige Sport Nederland. Bij grensoverschrijdend gedrag in deze context kun je bijvoorbeeld denken aan seksuele intimidatie, matchfixing en doping in de sport.

Recreatief zwemmen

Kinderen jonger dan 7 jaar en kinderen zonder zwemdiploma hebben alleen toegang onder begeleiding van een volwassene, met een maximum van 2 kinderen per volwassene.

De buiten waterspeeltuin is geopend vanaf 1 mei. Het kinderbadje blijft gesloten bij temperaturen onder de 20 graden. Alle speelelementen en de familieglijbaan zijn dan wel toegankelijk.  Het buitenterrein is bij onstuimig weer, zoals storm en onweer, gesloten. De buiten waterspeeltuin sluit op 1 oktober.

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’.  Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’. Je kunt na de aankoop geen geld terugkrijgen. Wel kun je de datum van je kaartje verplaatsen.

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je mijn. sportbedrijf.nl door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Log in op mijn.sportbedrijf.nl en klik rechts bovenin onder de groene balk op ‘Tickets & Reserveren’. Kies in het activiteitenmenu voor de activiteit in combinatie met het woord ‘abonnementhouder’ waar jij een abonnement voor hebt. Kies de datum waarop je wil deelnemen. Daarna kies je voor hoeveel abonnementhouders je wil reserveren. Klik na het invullen van je persoonlijke gegevens op de groene knop ‘Valideren’.

Zwemles

Wij geven deskundige zwemlessen volgens de Zwem-ABC-methode van de Nationale Raad Zwemveiligheid. Hierbij worden zeven niveaugroepen doorlopen:

  • Niveau 1, 2, 3, 4 en 5 voor diploma A (Aanleren)
  • Niveau 6 voor diploma B (Basis)
  • Niveau 7 voor diploma C (Compleet)

Naast het aanleren van vier zwemslagen – de enkelvoudige rugslag, de schoolslag, borstcrawl en rugcrawl – oefenen we met in het water springen, onder water zwemmen, naar de bodem zwemmen, duiken, klimmen, klauteren op een vlot en door een gatenmat zwemmen. Verder is er aandacht voor veiligheid en zwemmen met kleding aan.

Voor kinderen die het Zwem-ABC hebben afgerond, bieden wij nog een aantal diploma’s voor het verder vergroten van de zwemvaardigheid. In deze lessen leren de kinderen hoe zij zich nog beter in het water kunnen redden door middel van verschillende oefeningen met kleren aan. Ook komen de grondbeginselen aan bod van het wedstrijdzwemmen, zoals vlinderslag en de wedstrijdstart. Bij het pakket Balvaardigheid leren de kinderen met één of twee handen vangen en werpen, zwemmen met de bal en de bal op verschillende manieren op te pakken. Bij het pakket Survival oefenen we hoe je jezelf kunt redden als je onverwachts in het water terechtkomt. Ook leren we je wat je absoluut niet moet doen als een vriendje in nood is. Het zwemvaardigheidsprogramma bestaat uit Zwemvaardigheid 1, 2 en 3.

Op dit moment hebben we een wachtlijst van een half jaar voor zwemdiploma A van het Zwem-ABC voor kinderen. Voor volwassenen en tieners is de wachtlijst wat korter.

De verdeling per groep ziet er als volgt uit:

  • Niveau 1: maximaal 10 kinderen
  • Niveau 2: maximaal 12 kinderen
  • Niveau 3 tot en met 5: maximaal 14 kinderen
  • Niveau 6 en 7: maximaal 15 kinderen

Alle groepen staan onder de deskundige leiding en toezicht van één zweminstructeur.

Het is bij ons mogelijk om de zwemdiploma’s B en C in één pakket voor een vast bedrag af te nemen. Wij garanderen aan het einde van het zwempakket dat beide diploma’s zijn behaald. Meer informatie op onze pagina’s over zwemles voor kinderen en zwemles voor tieners en volwassenen.

Op officiële feestdagen en tijdens de schoolvakanties komen de zwemlessen te vervallen. Bij de bepaling van het lesgeld is hiermee rekening gehouden. Kijk voor het overzicht van de schoolvakanties op de pagina gewijzigde openingstijden.

Je verandert de zwemlesdag- en tijd door contact op te nemen met de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad. Dat kan telefonisch op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag voor 12.00 uur of op woensdag voor 11.00 uur of stuur een mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl.

Neem contact op met Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.  Afhankelijk van hoelang jij of jouw kind al niet meer gezwommen heeft en waar er het laatst zwemles is gevolgd, wordt beoordeeld of voorzwemmen nodig is. Zo ja, dan maken wij een afspraak voor het voorzwemmen. In deze speciale les bekijkt de zweminstructeur de kwaliteiten voor een passende groep. Je betaalt eenmalige kosten voor het voorzwemmen en eventuele administratiekosten.

Op onderstaande pagina’s vind je alle informatie over de zwemlessen in Sportcentrum De Koploper.

Ga op de pagina mijn.sportbedrijf.nl naar ‘Zwemles’. Deze knop vind je rechts bovenin onder de groene balk. Op de zwemlespagina kun je je aanmelden voor een wachtlijst door op de groene knop te klikken. Selecteer vervolgens voor welke wachtlijst je je wilt aanmelden. Kies daarna de dag(en) waarvoor je je wilt aanmelden. Dat doe je door eerst op het gewenste moment te klikken en daarna op het pijltje. Je kunt meerdere dagen selecteren. Zet de dag met de hoogste voorkeur bovenaan. Je kunt wisselen met de pijltjes aan de rechterkant. Klik daarna op groene knop ‘VOLGENDE’. Je kunt hierna eventueel nog opmerkingen plaatsen. Klik tot slot op de groene knop ‘BEVESTIGEN’.

Heeft jouw kind behoefte aan extra persoonlijke aandacht of een rustigere omgeving? Wij verzorgen naast de reguliere zwemlessen, ook zwemles in kleine groepen van maximaal 3 of 5 kinderen. Het afzwemmen vindt ook plaats in een kleine groep. De lestijd en plaatsing gaan in overleg.

De zwemlessen worden vooraf per maand betaald. Het is niet mogelijk een les in te halen en het lesgeld wordt niet teruggestort. Bij langdurige ziekte (langer dan 2 weken), zo snel mogelijk melden. In overleg en na overleggen van een doktersverklaring stoppen wij de betaling en plaatsen we de leerling terug op de wachtlijst.

Tijdens de kijkles (elke laatste zwemles voor een vakantie), kun je de laatste 30 minuten van de les aan het bad de vorderingen zien van jouw kind en vragen stellen aan de zwemonderwijzer. Uiteraard kun je ons ook per e-mail bereiken via klantenservice@sportbedrijf.nl. Vermeld hierbij duidelijk de naam van jouw kind en in welke lesgroep hij of zij zwemt.

Iedereen die bij ons op zwemles zit mag gratis oefenen tijdens de recreatieve openingstijden. Voor kinderen tot en met 12 jaar geldt dat dit gebeurt onder begeleiding van een betalende volwassene.

Via mijn.sportbedrijf.nl blijf je op de hoogte van de zwemvorderingen. Log in en klik onder de groene balk op ‘Zwemles’. Op deze pagina bekijk je het leerlingvolgsysteem.

Mocht je bij ons in Sportcentrum De Koploper geconfronteerd worden met grensoverschrijdend gedrag, dan kun je hiervan een melding maken bij  Centrum Veilige Sport Nederland. Bij grensoverschrijdend gedrag in deze context kun je bijvoorbeeld denken aan seksuele intimidatie, matchfixing en doping in de sport.

De zwemlessen in Sportcentrum De Koploper duren 45 minuten.

De diplomaeisen per zwemdiploma staan op onderstaande pagina aan de rechterkant.

Diplomaeisen kinderen

Lidmaatschappen

Voor de volgende doelgroepactiviteiten ga je een lidmaatschap aan:

  • Aquasporten
  • Zwemlessen
  • Zwangerschapszwemmen
  • Ouder & Kind zwemmen
  • Senioren Fit

Indien je een les verhinderd bent, kun je de les op een ander tijdstip binnen jouw betalingsperiode inhalen. Overigens mag dit ook een andere activiteit zijn binnen de door jouw gekozen doelgroepactiviteit.

Zorg dat je dit minimaal één maand voor het aflopen van de vervaldatum per e-mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl doet. Als je niet op tijd opzegt, wordt het lidmaatschap, afhankelijk van de  gekozen betalingsperiode, automatisch met nog een periode verlengd.

Nee, dit is niet mogelijk. Bij ziekte kun je, na aftrek van het eigen risico, het lidmaatschap wel tijdelijk stopzetten. Neem hiervoor contact op met de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.

Abonnementen

Een 10-badenabonnement is een half jaar geldig en een 25-badenabonnement is een jaar geldig.

Je kunt een 10- of 25-badenabonnement of (half)jaarabonnement niet opzeggen. Tip! Het is voor jezelf voordelig om het resterend aantal strippen op te maken.

Verhuur

Stuur een e-mail naar klantenservice@sportbedrijf.nl. Vermeld in de e-mail je naam, eventueel de naam van de vereniging of recreatiegroep, het adres, het telefoonnummer, de dag en tijd van de activiteit en de accommodatie die je wilt huren.

De tarieven zijn afhankelijk van het soort gebruik: recreatief, in verenigingsverband of commercieel. Bij het maken of wijzigen van een reservering worden er administratiekosten berekend. Voor sommige accommodaties betaal je € 50,- borg voor de sleutel.

Het is mogelijk om op zaterdag of op zondag een sporthal, sportzaal of gymzaal te huren. Ga naar de pagina locatieverhuur voor meer informatie.

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk om gebruik te maken van alle aanwezige materialen of toestellen.

Het is mogelijk om te huren in de vakanties. Voor gymzalen betekent het dat wij voor jou een aanvraag moeten doen bij de gemeente Lelystad.

Het is mogelijk om een reservering te annuleren. Doet u dit 30 dagen vóór gebruik dan zijn hier geen kosten aan verbonden.

Vanaf maandag 17 augustus 2020 gelden er andere voorwaarden:

Seizoensgebruiker

  • Bij een minimale contractperiode van 3 maanden is annulering niet mogelijk. Binnen deze periode is 100% huur verschuldigd.
  • Er geldt een minimale opzegtermijn van 12 weken. Bij annulering buiten de opzegtermijn van 12 weken is altijd 25% huur verschuldigd over de teruggegeven uren.

Incidentele gebruiker

  • Bij 4 tot 3 weken voor de reserveringsdatum is 25% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij 3 tot 2 weken is 50% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij 2 tot 1 week is 75% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Binnen 1 week is 100% van de verschuldigde huur verschuldigd.
  • Bij annulering van online gemaakte reserveringen is 100% huur verschuldigd.

Evenementen

  • 100% van het huurbedrag voor de gehuurde data.

De sporthal van Sportcentrum De Koploper kun je op doordeweekse dagen overdag huren. Voor de overige zalen kun je informeren bij de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl of bel naar 0320 285 385.

Je kunt de sleutel in de week dat je de hal of zaal hebt gereserveerd, ophalen bij de klantenservice van Sportbedrijf Lelystad (Sportcentrum De Koploper, Badweg 21). Dit kan tijdens de openingstijden van de klantenservice van maandag tot en met vrijdag van 09.00 – 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 – 15.00 uur.

Bij particulier en recreatief gebruik dien je direct te betalen. Bij een online reservering betaal je direct via iDEAL. Houd er rekening mee bij het maken van een online reservering dat je voor gym- en sportzalen de sleutel nog moet ophalen binnen de openingstijden van de klantenservice en hier nog borg voor dient te betalen. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 09.00 – 17.30 uur en op zaterdag van 9.00 – 15.00 uur.

In Sportcentrum De Koploper zijn twee vergaderruimtes te huur. Er is één vergaderruimte voor 15 personen, de andere is geschikt voor 50 personen. In Sportcomplex De Rietlanden is een verenigingenruimte voor 80 personen te huur. Ook is het mogelijk om een beamer of een flip-over te huren. Meer informatie en reserveren per e-mail klantenservice@sportbedrijf.nl.

Tickets & Reserveren op mijn.sportbedrijf.nl

Om een los ticket te kopen hoef je geen account te hebben. Ga naar mijn.sportbedrijf.nl. Klik vervolgens op ‘Tickets & Reserveren’ onder de groene balk rechts bovenin. Selecteer jouw gewenste activiteit. Kies daarna wanneer je deze wilt gaan doen en hoeveel kaartjes je wil hebben. Tot slot klik je op deze pagina op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Er volgt een overzicht van jouw bestelling. Als alles klopt, klik je op ‘Doorgaan’. Als je niet bent ingelogd dan kun je er op de volgende pagina voor kiezen om als ‘Gast’ een kaartje te kopen. Vul hiervoor de gegevens in waarom gevraagd wordt en klik op het vinkje voor ‘Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden’.  Je kunt ook er voor kiezen om in te loggen of als je nog geen account hebt je te registeren. Als je je gastgegevens  of je inloggegevens hebt ingevoerd, kom je in het betaaloverzicht. Rond hier je bestelling af. Je ontvangt jouw ticket in je mail, en als hem via jouw account gekocht hebt ook in het menu ‘Mijn Profiel’. Daar vind je het ticket onder ‘Mijn aankopen’ en dan ‘Mijn activiteiten’. Je kunt na de aankoop geen geld terugkrijgen. Wel kun je de datum van je kaartje verplaatsen.

Nee helaas kan je geen geld terugkrijgen. Wel kun je jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je mijn. sportbedrijf.nl door bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen.

Nadat je ingelogd bent op mijn.sportbedrijf.nl, ga je bij ‘Mijn profiel’ naar ‘Mijn aankopen’. Op die pagina ga je naar ‘Mijn activiteiten’.

Je kunt tot drie keer toe vooruit reserveren. Heb je bijvoorbeeld op vrijdag drie reserveringen gemaakt voor maandag, dinsdag en woensdag. Dan kun je na de maandag van de eerste activiteit pas weer een nieuwe reservering maken voor op zijn vroegst de donderdag.

Je kunt jouw kaartje omzetten naar een andere datum. Dat doe je door op mijn.sportbedrijf.nl bij ‘Mijn Profiel’ rechts bovenin in de groene balk te kiezen voor ‘Mijn aankopen’. Op deze pagina kies je voor ‘Mijn Activiteiten’. Klik vervolgens bij het ticket dat je wil omzetten op ‘verplaatsen’ in het grijze vakje. Vervolgens vink je het ticket waarom het gaat aan en druk je op de groene knop ‘BEVESTIGEN’. Nu kun je een nieuwe datum selecteren. Nadat je dat gedaan hebt klik je op de groene knop ‘VOLGENDE’. Je komt in de winkelwagen terecht. Klik op de groene knop ‘DOORGAAN’ om jouw verplaatsing te bevestigen. Als je weer teruggaat naar ‘Mijn activiteiten’ zie je jouw ticket met de nieuwe datum.

Ja, je hebt altijd een e-ticket nodig om door de toegangspoortjes te kunnen. Alleen zo kunnen wij bijhouden hoeveel bezoekers er in het zwembad zijn. Heb je je e-ticket niet uitgeprint, dan kun je hem ook op je telefoon openen. Hou je telefoon vervolgens voor de paslezer en je kunt naar binnen. Mocht je ook je telefoon niet bij je hebben en ben je abonnementhouder, dan kun je met je klantenpas via de receptie naar binnen. Je staat dan mogelijk wel in een rij.

Alle sporten in Lelystad

Elkse Warners 28 - 11 - 2022

‘Sporten kun je een leven lang doen, op welk niveau dan ook’

Geboren en getogen in Lelystad is Elske al zolang ze zich kan herinneren betrokken bij de sport. Als kind al…

Lees meer
Sportspullenbank 16 - 11 - 2022

Sportspullenbank verhuist naar De Koploper

De Sportspullenbank verhuist in december naar Sportcentrum de Koploper (Badweg 21). De bank is in een jaar tijd enorm gegroeid,…

Lees meer
5000 stappen.nl 14 - 11 - 2022

‘Tijdens een wandeling worden de mooiste gesprekken gevoerd’

Sinds begin 2016 is 5000stappen.nl een begrip voor wandelaars in Almere en Lelystad. Met inmiddels 15 verschillende wandelgroepen worden er…

Lees meer
Buiten Bewegen 03 - 11 - 2022

Georganiseerd sporten in de natuur door ‘Buiten Bewegen’

Sportbedrijf Lelystad en meerdere sportclubs starten begin november met ‘Buiten Bewegen’. Inwoners vanaf 12 jaar kunnen nieuwe mensen ontmoeten met…

Lees meer
Sociaal Vitaal 25 - 10 - 2022

Sociaal Vitaal maakt ruim 60 ouderen sterker en minder eenzaam

Sportbedrijf Lelystad en partners hebben het beweegprogramma Sociaal Vitaal in buurtcentrum De Waterbever succesvol afgerond. Ruim 60 kwetsbare ouderen uit…

Lees meer
Vacature 18 - 10 - 2022

Vacature allround horecamedewerker

Sportcentrum De Koploper heeft elke dag meer dan 1.200 unieke gasten en iedere gast heeft een eigen sport- of beweegverhaal….

Lees meer
FitStap 12 - 10 - 2022

Wandelprogramma FitStap gaat verder in de Jol

Minder actieve inwoners van 35 jaar en ouder kunnen vanaf woensdag 2 november weer deelnemen aan FitStap. Tijdens dit wandelprogramma…

Lees meer
Summer's Cool 05 - 10 - 2022

Summer’s Cool bewijst ook dit jaar zijn waarde

Summer’s Cool heeft dit jaar eens te meer maar weer bewezen dat het een belangrijk evenement is in onze stad….

Lees meer
Recreatief zwemmen 29 - 09 - 2022

Dit is er in de herfstvakantie in het zwembad te doen

Tijdens de herfstvakantie van maandag 17 tot en met zondag 23 oktober organiseren wij onderstaande spetterende en tevens gratis activiteiten….

Lees meer
Online routeplatform 29 - 09 - 2022

Nieuwe routes beschikbaar op het online routeplatform

Het online routeplatform is opnieuw uitgebreid. Er zijn 15 nieuwe routes beschikbaar voor onze inwoners. Het  routeplatform bevat inmiddels al meer dan…

Lees meer